Bon dia boixos i
boixes!!!
Com estau? Esper que hàgiu
pogut descansar molt durant les festes de Pasqua i hàgiu carregat piles per
afrontar amb força aquest tercer trimestre. A continuació, vos
adjunt la tasca que heu de realitzar pels següents dies.
Si teniu algun dubte,
envieu-me un missatge al meu correu electrònic (antoni.bosch@ceipcasserres.org) i vos contestaré al més aviat possible.
Dilluns, 20 d’abril:
Matemàtiques
-Per repassar les taules de
multiplicar, heu d’entrar al següent enllaç https://www.tablasdemultiplicar.com/ i realitzar el
joc amb les taules de multiplicar de l’1
al 3. Veureu que aquest joc té 5
PASSES DIFERENTS, heu de fer les cinc passes de les 3 taules que he dit
abans (de l’1 al 3).
-A continuació, heu de copiar i resoldre el següent
problema al vostre quadern:
Llengua castellana
-Heu de copiar al vostre quadern la següent fotografia:
-A continuació, heu de copiar i
escriure correctament les següents paraules (z / c), recordant les normes ortogràfiques que heu copiat
anteriorment.
Llengua catalana
-Heu de copiar les següents normes
ortogràfiques al vostre quadern, en relació amb els signes de puntuació:
·
Punt i seguit à Separa
oracions en un mateix paràgraf que tenen un mateix sentit.
·
Punt i a part à Separa
dos paràgrafs que tenen un tema diferent.
·
Punt i final à És
col·loca per tancar un text
A continuació, vos adjunt un exemple (NO l’heu de copiar, sols és
per entendre el que he explicat anteriorment).
-Una vegada heu escrit les normes al
vostre quadern, heu de copiar i introduir els signes de puntuació que falten al
text que apareix a continuació (punt
i seguit, punt i a part i punt i final):
"Una vegada hi havia una cadira que
li faltava una cama un dia, va caure un pot de vidre sobre aquesta cadira,
donant-li vida la cadira va canviar-se de lloc i de color les persones que
vivien amb ella, es varen quedar meravellats davant els poder màgics que tenia
la cadira
Un altre dia, la cadira va sortir de
casa per cercar un fuster que li pogués arreglar la cama que li faltava el
fuster, que era un mag, va fer una poció màgica per poder complir el desitj de
la cadira després de fer-la, la cadira va recuperar la cama que li faltava i va
tornar a casa seva"
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Dimarts, 21 d’abril:
Educació física
-Per a les sessions d'Educació Física seguiu
les instruccions que trobareu a:
Anglès
Hello
girls and boys! How are you? I am Su.
Esper
que estigueu tots i totes bé i amb ganes de començar de nou. Aquest trimestre
seguirem treballant amb el Site d’anglès
(https://sites.google.com/view/suclass/p%C3%A1gina-principal). Recordau que heu d’anar al vostre curs
en concret. Allí us aniré afegint feinetes (veure vídeos, fer activitats
online, copiar els exercicis i fer-los al quadern, entre d’altres). Recordau
que tot el que vaig posant nou estarà a la part de baix de la pàgina, però perquè
sapigueu que és una feina nova, posaré una imatge o paraula que diu NEW.
Estaria
molt contenta si podeu anar fent-vos alguna foto mentre treballeu, o
m’enviau fotos de les feines que estau fent (les
que feis al quadern). Així jo les vaig corregint i estaria FELIÇ
de veure-vos.
Us
record el meu mail (su.noguera@ceipcasserres.org ) i que em podeu escriure per
qualsevol petit dubte que tengueu (o si no us funciona el Site, digueu-m’ho i us
puc enviar les feinetes per e-mail).
Per
ara és tot!! Molts d’ànims i endavant, que ho estau fent GENIAL!!
Un
abracito molt fort!
SU.
Matemàtiques
-Heu de copiar i
resoldre el següent problema al vostre quadern:
-Heu d’intentar resoldre
la piràmide, seguint les instruccions del robot:
Plàstica
-Veieu el robot de
l’activitat anterior de matemàtiques? Doncs heu d’intentar dibuixar-ho al
vostre quadern, calorejant-ho dels colors que vosaltres considereu oportú.
Ciències naturals
-Recordau el que vàrem treballar dels éssers vius? Recordau que hi havia
dos grans grups (animals vertebrats i
animals invertebrats). A continuació SÍ
teniu impressora a casa, poder imprimir la fotografia i escriviu el nom de cada
animal al requadre corresponent.
Els que NO teniu impressora a
casa, heu de copiar al quadern els requadres així com està a la fotografia i
escriure el nom de cada animal.
Una vegada escrits el nom dels animals, heu de fer una taula al vostre
quadern separant els animals que abans heu escrit als requadres segons si són vertebrats o no ho són. Per exemple,
ho podríeu fer de la següent manera:
Animals vertebrats
|
Animals invertebrats
|
-Tigre
...
|
-Papallona
...
|
Una vegada classificats, heu d’escriure que és un animal vertebrat i que és
un animal invertebrat, recordant tot el que treballàrem a classe. Ho podeu fer
de la següent manera:
· "Els
animals vertebrats com els lleons, cans, tigres (tots els que heu col·locat
abans) són animals que...
· "Els
animals invertebrats com les papallones, insectes (tots els que heu col·locat
abans) són animals que...
Un cop acabat, heu de
contestar la següent pregunta:
-Els llops i les llobes
a quin grup pertanyen? Per què?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Dimecres, 22 d’abril:
Escacs
-Heu de continuar
entrant a la pàgina web http://fbescacs.org/ i fer el problema de nivell 1. A més, heu
de dibuixar un escacs que tengui exactament 24cm de costat. Heu d’enviar una
fotografia al mestre d’escacs (Toni Marí) al següent correu electrònic: tonisacala@gmmail.com
Matemàtiques
-Recordau el que féreu el dilluns
sobre les taules de multiplicar? Doncs ara heu de fer el mateix però canviant
les taules!
Heu d’entrar al següent enllaç https://www.tablasdemultiplicar.com/ i realitzar el
joc amb les taules de multiplicar del 4
al 6. Veureu que aquest joc té 5
PASSES DIFERENTS, heu de fer les cinc passes de les 3 taules que he dit
abans (del 4 al 6).
-A continuació, heu de copiar i
resoldre els següents problemes al vostre quadern.
Ciències naturals
-Seguint amb el que repassàrem dels éssers vius, recordeu
que hi havia 5 grups d’animals
vertebrats. Aquests, tenien diferents noms, les recordes?
Per ajudar-vos, heu de
copiar al vostre quadern els cinc grups d’animals vertebrats, així com apareix
al següent document:
Una vegada copiats, heu de
realitzar la següent activitat. Veieu que apareixen els 5 grups?
Doncs heu
d’escriure ( a la següent fotografia o al vostre quadern) les característiques de cada grup
d’animals vertebrats, posant MÉS exemples
d’animals que coneguis i no apareguin al document.
Una vegada acabat, heu de
contestar a la següent pregunta:
-Els llops i les llobes, a
quin grup d’animals vertebrats pertanyen? Per què?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
¡¡¡Buenos días chicos y chicas!!!
¿Cómo estáis? Espero que hayáis podido descansar mucho
durante las fiestas de Pascua y hayáis cargado pilas para este tercer trimestre.
A continuación, os adjunto la tarea que tenéis que
realizar para los siguientes días.
Si tenéis alguna duda, enviadme un mensaje a mi correo
electrónico (antoni.bosch@ceipcasserres.org) y os
contestaré lo más rápido posible.
Lunes,
20 de abril:
Matemáticas
-Para
repasar las tablas de multiplicar, tenéis que entrar al siguiente enlace https://www.tablasdemultiplicar.com/ y realizar el juego de las tablas de
multiplicar del 1 al 3. Veréis que este
juego TIENE 5 PASOS DIFERENTES, tenéis
que realizar los 5 pasos de las tablas que he mencionada antes (del 1 al 3).
-A continuación,
tenéis que copiar y resolver el siguiente problema en vuestro cuaderno.
Lengua castellana
-Tenéis que
copiar en vuestro cuaderno la siguiente fotografía.
-A
continuación, tenéis que copiar y escribir correctamente las siguientes palabras
(z
/ c), recordando las normas ortográficas que habéis copiado anteriormente.
Lengua catalana
-Tenéis
que copiar las siguientes normas ortográficas en vuestro cuaderno, en relación
a los signos de puntuación que aparecen a continuación:
· Punt i seguit à Separa oracions en un mateix paràgraf que tenen un mateix sentit.
· Punt i a part à Separa dos paràgrafs que tenen un tema diferent.
· Punt i final à És col·loca per tancar un text
A
continuación, os adjunto un ejemplo
(NO lo tenéis que copiar, solo es para entender el que he explicado
anteriormente).
"Una vegada hi havia una cadira que li faltava una cama un dia, va caure un pot de vidre sobre aquesta cadira, donant-li vida la cadira va canviar-se de lloc i de color les persones que vivien amb ella, es varen quedar meravellats davant els poder màgics que tenia la cadira
Un altre dia, la cadira va sortir de casa per cercar un fuster que li pogués arreglar la cama que li faltava el fuster, que era un mag, va fer una poció màgica per poder complir el desitj de la cadira després de fer-la, la cadira va recuperar la cama que li faltava i va tornar a casa seva"
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Martes,
21 de abril:
Educación
física
-Para las sesiones de Educación Física tenéis que seguir
les instrucciones que encontraréis al siguiente enlace:
Inglés
Hello
girls and boys! How are you? I am Su.
Espero
que estéis todos y todas bien y con ganas de comenzar de nuevo. Este trimestre
seguiremos trabajando en el Site de inglés (https://sites.google.com/view/suclass/p%C3%A1gina-principal ).
Recordad
que tenéis que ir a vuestro curso en concreto. Allí os iré añadiendo los
deberes (ver videos, hacer actividades online, copiar los ejercicios y hacerlos
en el cuaderno, entre otras cosas). Recordad que todo lo que voy poniendo nuevo
estará en la parte de debajo de la página, pero para que sepáis que es una
actividad nueva, pondré una imagen o palabra que dice NEW.
Estaría
muy contenta si podéis ir haciéndoos alguna foto mientras trabajáis, o me
enviáis fotos de las actividades que estáis haciendo (las que hacéis en el
cuaderno). Así yo las voy corrigiendo y además estaré FELIZ de veros.
Os
recuerdo mi email (su.noguera@ceipcasserres.org) y que me podéis escribir por
cualquier pequeña duda que tengáis (o si no os funciona el Site, decídmelo y os
puedo enviar las actividades por e-mail).
Por
ahora es todo. ¡Mucho ánimo y adelante, que lo estáis haciendo GENIAL!
¡Un
abracito muy fuerte!
SU.
Matemáticas
-Tenéis que copiar y resolver el siguiente problema en
vuestro cuaderno:
-Además, tenéis que intentar resolver la pirámide, siguiendo
les instrucciones del robot:
Plástica
-¿Observáis el robot de la actividad anterior de matemáticas?
Tenéis que intentar dibujarlo en vuestro cuaderno, pintándolo de los colores
que vosotros queráis.
Ciencias
naturales
-¿Recordáis lo que
trabajamos de los seres vivos? Recordad que había dos grandes grupos (animales vertebrados y animales
invertebrados).
A continuación SÍ
tenéis impresora en casa, podéis imprimir la fotografía y escribir el nombre de
cada animal en el recuadro adecuado (en catalán).
Los que NO tenéis impresora en casa, tenéis que copiar en vuestro cuaderno los
recuadros así como aparecen en la fotografía y escribir el nombre de cada
animal (en catalán).
Una vez ya tengáis
escrito el nombre de los animales, tenéis que realizar una tabla en vuestro cuaderno
separando los animales que antes habéis escrito en los recuadros en dos grupos; si son vertebrados o invertebrados. Por ejemplo,
lo podríais hacer de la siguiente manera (en catalán):
Animals
vertebrats
|
Animals
invertebrats
|
-Tigre
...
|
-Papallona
...
|
Cuando ya los tengáis clasificados, tenéis
que escribir que es un animal vertebrado y que es un animal invertebrado,
recordando todo lo que trabajamos en clase. Lo podéis hacer de la siguiente
manera (en catalán):
·
Els animals vertebrats com els lleons, cans,
tigres (tots els que heu col·locat abans) són animals que...
·
Els animals invertebrats com les papallones,
insectes (tots els que heu col·locat abans) són animals que...
Una vez hayáis acabado, tenéis que contestar la siguiente
pregunta:
-¿Los lobos y las lobas a que grupo pertenecen? ¿Por qué?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Miércoles,
22 de abril:
Ajedrez
-Tenéis que continuar entrando en la página web http://fbescacs.org/ y
realizar el problema de nivel 1. Además, tenéis que dibujar un ajedrez que tenga
exactamente 24cm de lado. Tenéis que enviar una fotografía al maestro de
ajedrez (Toni Marí) al siguiente correo electrónico: tonisacala@gmmail.com
Matemáticas
-¿Recordáis
lo que hicisteis el lunes sobre les tablas de multiplicar? ¡Ahora tenéis que
hacer lo mismo pero cambiando las tablas!
Tenéis
que entrar al siguiente enlace https://www.tablasdemultiplicar.com/ y realizar el juego con las tablas de
multiplicar del 4 al 6. Observaréis
que este juego tiene 5 PASOS DIFERENTES,
tenéis que realizar los 5 pasos de les tablas que he comentado antes (del 4 al
6).
-A
continuación, tenéis que copiar y resolver los siguientes problemas en vuestro
cuaderno.
Ciencias
naturales
-Siguiendo con lo que trabajamos de los seres
vivos, recordad que había 5 grupos
de animales vertebrados. Estos, tenían diferentes nombres, ¿Los recordáis?
Para ayudaros, tenéis que copiar en vuestro cuaderno los cinco grupos
de animales vertebrados, así como aparece al siguiente documento:
Una vez copiados, tenéis que realizar la siguiente actividad. ¿Veis
que aparecen los 5 grupos de animales VERTEBRADOS?
En la siguiente fotografía (la que aparece a continuación) tenéis que
escribir en vuestro cuaderno las características de cada grupo de animales vertebrados, escribiendo MÁS ejemplos de animales que
conozcas y no aparezcan en el documento.
Cuando ya hayáis terminado, tenéis que contestar a la siguiente
pregunta:
-¿Los lobos y las lobas, en que grupo de animales vertebrados pertenecen?
¿Por qué?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada